Nu e ja tjött på dej!

Hon skäller och gormar... bara för att jag "tvingade" henne att plocka upp cyklar, springcyklar, hjälmar, bilar, vagnar...å gu vet allt som låg utspritt över hela gatan...
 
Hon e skitsur...
 
- ahhhhh...jag ojjkaj inte me dej mejj nu mamma... Du bajja tjataj å tjataj... Nu fåj de va slut me deeeeeee!!
 
Sen vrålar hon lite sådär LottapåBråkmakargatan-aktigt... (vet inte hur hon lärt sig när hon inte ens fått titta på Lotta, tänk då hur detta hade slutat...)
 

Väl bärandes på allt så säger hon igen:
 
- ahhhhh...jag ojjkaj inte me dej mejj nu mamma... Du bajja tjataj å tjataj...
 
 
 
Tur förskolan har börjat... Vi behövde nog lite time-out här hemma verkart som..
Sa du att du var 15?
Nähä...du var bara 3 år... okeeeejjjj....

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh vad jag tycker hon e bra! Det kommer gå SÅ bra för henne i livet! Skulle inte förvåna mig om hon blev utvecklare av SAP eller nåt ;)

2012-09-05 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0