Som inför en barnunges första skoldag..

så beter jag mig nu.
Minns inte direkt känslan jag hade när jag skulle börja skolan, men kan tänka mig att det var åt det här hållet som jag känner nu.
Lite småpirrigt..Förväntasfullt.
Går runt å plockar, och "packar" min nya väska, fatta att jag äger en väska som inte är en skötväska. I know, helt crazy..
Har lagt fram kläder i förberedande syfte, då det är tre trollungar OCH jag som ska vara ready to go kl 07.00 imorrn...jesssässss.......Kan bara se redan nu mina svettningar & utbrott innan alla sitter lugnt å fint i bilen...Men men, nåt man lärt sig under dessa 3 1/2 åren: Aaaaaaaaaaaaaaaandas....
 
Imorrn ska jag på semester, jo det kommer bli som det. Få dricka en kopp kaffe, varm! Utan på gående fot med ena handen runt koppen och den andra bärandes eller särandes på tre bråkandes å gapandes troll..
Kanske rent av går heeeeeeeelt bananas och dricker UPP kaffet....
 
Jag är redo.
Jag är klar.
Mammaledigheten är färdig och det ska bli fantastiskt kul att bara få vara jag igen!

Kommentarer
Postat av: Anne

Låter härligt! Även om jag inte avundas dig, inte än! Men snart är det min tur, då är jag med redo! Kram till er

2012-09-16 @ 19:47:51
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0