Tårt-frågan?!

Deras två åriga födelsedag närmar sig. Alldeles för fort har tiden gått! Skulle dom inte alltid vara små pyriga små hårbollar med kycklingben?
Tydligen inte!
Iallafall .. Tårt frågan har börjat florera i min skalle.. Först: ska jag baka själv? Eh nä! Finns sådana som livnär sig på att fixa sånt. Så jag orkar inte denna gången!
Sen: äter dom ens tårta?
Förmodligen inte, skulle va om man lurade dom å sa att hela tårtan är godis.
Men så fick jag briljant att ordna en tårta med en hel drös med jordgubbar å vindruvor på. 50 % av dom älskar jordgubbar och 50% älskar vindruvor!
Kan ju bara bli lyckat !
Men så frågan - skall dom få en tårta tillsammans?
Skall dom alltså hela livet få dela tårtan med sin halva varenda födelsedag?
Alltså två år fyra ljus .. Tre år sex ljus , ja ni fattar..
Är det så? Hur gör man me twins födelsedagar?
Givet som man själv känner å tycker men frågan e ju fri som man säger :))

Två år fyller dom alltså - dessa två vilda hårbollar!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken mumsig tårta det blir!
Min bror och jag är visserligen inte tvillingar men har nästan alltid firat oss samtidigt. Funkade fint med samma tårta, och fiffigt är ju att man kan göra hälften hälften!
Men frågan angående ljusen, den blir svår! I ett par år nu kommer det ju vara roligt att blåsa ut även den andres ljus...
Kram kram!

2013-06-11 @ 06:58:28
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0