Vem bestämmer här?

Häromnatten blandades hela natten med kräk,skrik,ombyte,gråt och diverse andra uppstötningar.
Tre i familjen delade säng varav två agerade uppsamlare. 
En fjärde i familjen skulle prompt inta sängen under nattetid (som vanligt..)
När denne vägrades tillträde i sängen - utbröt K.A.O.S
Det var skrik,gråt,kräk,sömnbrist som resulterade i att den som vägrat sovplats förvisades tillbaka till sin säng. 
Alla skrek på mammafiguren i hemmet...
Stor-troll skrek: Jag får ALLLLLLDRIG sova hos er...OJÄTTVIJJJST!
öh...???
 
Sedan somnade vi allihop, jag å hon i hennes säng.
När jag hörde uppstötningar från vårt rum gick jag dit för att stötta upp.
Då hördes två tassande tår - en liten blond varelse med håret åt alla håll och armarna i sidorna uppenbarandes i dörren. Ögon svarta som sot!
- MAMMA!!! SAJA inte att du skulle sova HOJJS MÄÄJJJ!!!
Sedan stampade hon tillbaka till sitt rum...
 
och... mammafiguren förvisades tillbaka till rummet...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson (Åqvist)

Jag lider med dig! Det finns inget tuffare jobb än att vara mamma... Jag önskar och hoppas att ni snart får njuta av skön sömn.
Kram Sara

2013-05-08 @ 13:26:07
URL: http://samajoh.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0