Hur ska det gå?

Nästa helg så skall vi på bröllop..jättekul ska det bli, men.. det innebär också att vi ska lämna Molly hos M&M i 3 dagar.. 3 dagar utan min lilla skrutt..Hur ska det gå tro?
Och inte nog med det...helgen efter så ska vi iväg till Västerås på 35 års fest och då skall snuttran vara hemma hos farmor & farfar hela helgen..
Känner redan hur hjärtat kommer längta ihjäl sig efter min snuttra. Efter dessa två helgerna så skall jag aldrig mer lämna bort henne... haha.. jo det klart. Men det klart det är konstigt första gångerna. Först har man haft henne inom sig i 9 månader och sedan har hon vart här varje dag i 5 månader, tro katten man kommer längta.
Men hur ska det gå? Bra så klart!!
Mia är ju värsta supermamman så på det tvekar jag inte en sekund. Värre kommer det ju som sagt bli för mig tror jag =)
Men det är bara att vänja sig. Har ju fixat värsta festblåsan så fest blir det båda helgerna =)
Lite skönt på ett sätt att vara "Maggan" och inte bara ammande mamman för en stund =)

oj nu fick jag en kräk i knät! NICE!! ................ så där då var skadan reparerad! Tur man i stort sett har kräkisar överallt (alltså kräkisar = små vita handdukar)

Idag kommer det en mattläggare och skall lägga i den nya mattan i stegen i trappan. Kommer bli hur snyggt som helst. Ska se om han kan göra nåt åt knarret i trappan också. Lite irriterande när man går i trappen så låter det som om hela trappan skall rasera.

I eftermiddag ska vi fika hos Erica. Hon har precis flyttat till ny lägenhet. Tyvärr är inte Olivia & Ebba hemma, dom e hos sin pappa. Men Molly får leka med dem en annan dag säkert.

Och ikväll är det symöte! (tant..) hihihi. Vi har kallat det "symöte" under sommaren fast vi har inte sytt nåt, utan mest snackat skit och druckit vin.
Tror det är sista gången med vin, sen blir det seriöst och då åker nål och tråd fram igen.

Dags att ta av pyjamasen på snuttran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0