Att hålla tal?

I augusti så är det dags för bröllop. Ja inte jag då utan min kära vän Kajsa skall gifta sig. För 18 år sedan så träffades jag och Kajsa för första gången. 8 år gamla och hittade på all möjlig galenskap under några år. Våra resor till Österrike e oförglömliga och minnen från dem glömmer man aldrig.
Tanken har slagit mig att jag kanske skall hålla tal på hennes bröllop. Inte för att jag inte skulle våga, det tror jag. Men vad skall man säg? Inte direkt att man vill ta upp gamla ex eller pinsamma grejor inför hela gästfolket.. Nej det får bli ett fint tal isåfall.. Får se om jag vässar hjärnan och får till nåt bra.
Några tips?



Kajsa & Molly på Mollys dop.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken fin bild:-) Tycker absolut att du skall hålla ett litet tal:-) hihi.. men som du också sade, inga gamla pojkvänner inkluderat.! haha:-) PUSS

2009-07-23 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0