Solen bländar mig!

Tänk att man fick se solen tillslut ändå.. Har vart såå deprimerande väder nu några dagar, men idag! En riktigt fin höstdag ändå!
Var på IKEA igår och handlade en klädavhängare till hallen. Snygg!
Å så lite annat smått å gott som det alltid blir när man åker till IKEA eller Gekås.... jaja...
Idag så skall vi STÄDA!! Om snuttran tillåter, hon ligger på golvet å säger: mmammmammamamamamamamamammamama och e allmänt gnällig.. Vet inte vad det är med henne men jag tror hon e mest frustrerad över att hon inte kan ta sig nånstans. Hon har dock kommit på att när hon ligger på magen kan hon dra sig bakåt. Och det är ju ett framsteg, ja att hon tar sig nånstans, fast det är bakåt så är det ett framsteg..ni fattar va jag menar ;=)
Och förutom städa tänkte jag försöka ge mig på att baka bullar, sen får det nog faktiskt bli en promenad i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0