Jag gjorde det och guuu va skönt!

Japp! jag tog telefonen, hostade och behövde inte ens läsa innantill (ja jag hade ju förberett en text så jag inte skulle tappa tråden liksom..)men nä då jag pratade från hjärtat och sa precis som jag kände.
Hon svarade med att dom ville köra med en typ av känsla på deras bilder och därför går dom inte å redigerar osv. Det kan jag kanske köpa, men eftersom jag missuppfattat just detta erbjudandet med att få alla dina bilder på cd och trodde att det skulle vara original format så skulle hon ordna detta! Det är alltså ytterligare 8 st bilder till som hon redigerat själv till svart vitt men som jag vill ha i orginial så jag kan redigera dem själv.
ÅH!! en SÅ stor sten försvann från hjärtat. Nu känns det jättebra! Bilderna är jättefina och nu är det bara frågan om VILKEN man skall välja att göra en förstoring av.... Men åh det känns så himla bra att jag verkligen ringde och sa vad jag kände och att hon verkligen fixar det så att jag skall känna mig nöjd!
Perfekt!!
Nu är jag glad!

Nu ska jag & snuttran storbaka tänkte jag.
Har röjt, dammsugat + tagit 1/5:e del av trädgården ungefär. Så jajemän här finns jobb!
Men planerar att hela familjen går ut tillsammans när pappa D kommer hem!
Så nu ska vi baka så vi en massa gott i frysen till kommande sommar osv.

Jippie! Va jag e stolt över mig själv nu!!!
Det är ju inte så farligt att säg vad man känner och tycker trots allt ;=)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Redig du är Maggan! Du ska vara stolt!

Jag är jättedålig på att säga hur jag vill ha det och stå på mig men vet hur det känns när man väl gjort det! UNDERBART!!



Är så nyfiken på bilderna! Vill se nästa gång vi kommer!!



Kram kram

2010-04-19 @ 15:58:41
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/
Postat av: Sandra

Go Maggs, Go Maggs... go go go Maggs!

Nu e jag stolt över dig! ;)

2010-04-19 @ 16:56:21
Postat av: Daniel

Well done indeed!

2010-04-19 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0