Stockholmsplaner..

I helgen skall vi åka till Stockholm med M&M..Det är planerat sedan läääänge. Vi brukar göra en tripp en gång om året utan barn och bara ha det gött.
men..
tro inte att den förbannade kräkisen intagit deras hem...GAHHH!!!!
Hoppas hoppas hoppas hoppas dom blir friska innan fredag så vi kommer iväg..Har sett framemot att komma hemifrån ett tag nu och det skulle bli så mysigt..Få bo på hotell, äta hotellfrukost, gå på stan, käka gott, dricka vin...
Krya på er nu så vi kan dra!
Hatar kräkis!! Kan den inte bara försvinna!!!

Natten vet jag inte vad snuttran höll på me...vid 3 tiden vaknade hon å var ledsen. Tog över henne till våran säng...då hon verkade tycka att vi skulle ha en pratstund..Det tyckte INTE mamma och pappa.. I över en timme låg hon å tjötade och kastade nallen hit å dit..Sen blev jag trött på henne så jag gick å la henne i hennes säng..Somnade på tre röda.. Men vid halv sex tiden var det dags igen..D hämtade henne och hon somnade på vägen till vårt rum.. Sen sov hon till 7.. Vet inte vad hon har för sig nu på nätterna. Verkar vara mycket drömmar och intryck som väcker henne.
Får inte bli nån dum vana heller, att hon vaknar och vet att om hon skiker så får hon komma till våran säng. Men det blir det säkert inte. Hon är ju snart en stor tjej som har mycket tankar och funderingar att bearbeta under natten. Och ibland drömmer man mardrömmar, det gör vi alla, och då får man faktiskt SOVA mellan mamma å pappa.. INTE prata å leka mitt i natten, det är inte tillåtet tycker vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0