Det var kvittot det!

I lördags var det julbord i Göteborg på Kometen med Davids Radio! Jättegod mat och trevligt sällskap!
Men efter en kväll festandes ute på krogen i ett antal timmar - har kvittot nu kommit på att man inte är 15 längre.
Nej, skaka rumpan på krogen är tur man inte gör varje helg!
Så trött igår så ögonen gick i kors vid 20 tiden igårkväll... Och lägg då till att man hade två bebisgnällande tvillingar, matning och Neah hostade så hon spydde ner både sig och sängen så där lagom vid midnatt när man själv hade somnat som goast... Hyfast zoombie jag var när jag bytte på henne, bytte i sängen och sen la henne brevid mig..
Och vädret idag gör ju inte heller att man känner sig direkt piggare..
Nu blir det pyssel för mig och snuttran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0