Det är mycket nu..

Mycket tankar, mycket funderingar, mycket som händer.
inte så konstigt trots allt!
Mitt i det här skall man fortsätta vara den man är, fokusera 100 % och lite till på jobb för att visa framfötterna fastän dom säkert egentligen tänker att den där tjockisen blir vi snart av med..& va skönt =)
Nä då, så illa är det väl inte.
Men oj vad det känns mycket redan. Det spänner lite här och lite där och då har vi alltså halva tiden kvar... sjukt..
Högen med tvätt har legat på bordet hela dan.... strykjärnet ÄR ju på... men varför stryker sig inte tvätten av sig själv?..
Borde kanske ta tag i den där sablans högen nu...eller så lägger jag & Molly oss i soffan istället & väntar på handbollen...

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Haha, så känner jag med.

Att alla tänker att den där tjockisen blir vi (nog) snart av med.



Jag trodde ju de menade MIG!



2011-01-21 @ 08:40:11
URL: http://ingridbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0