Mina jag skall:

* Börja promenera mera.
- Lösning: Köpte ett par nya träningskor idag och nu skall degmagen och allt annat överflöd bort.
Kommer hem och meddelar D om mitt nya liv, han påstår att magen består av uttöjt skinn sedan tvillingarna befann sig därinne och kanske inte alls går att träna bort.......Låter ju äckligt med uttöjt skinn men visst borde det gå att träna bort till en viss del?
Jag blir sur men tittar sedan på tvillingarna och gör mig påmind att det var de två guldklimparna jag fick för mödan!
Men oavsett så skall det promeneras mera!

* Göra om min layout på bloggen
- Lösning: Ta hjälp av ngn eller fixa Photoshop...
* Att varje dag vara lycklig och stolt för den underbaraste trion och familjen jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0