ok...nu tar jag det lugnt...

E lite offensiv ibland. Men kan liksom inte låta bli att inte göra nåt alls. Men senaste har jag ju känt att det räckt med att jag dammsugit och så har det börjat kännas i magen. Men jag har ändå tagit det lugnt under tiden jag fortsatt göra saker. Som sagt - kan inte bara inte göra nåt..
Envis?
Dum?
Igår var jag och Molly ute i sköna solen och klippte ned lite i trädgården...= sammandragningar fast ändå inte så farligt. Vill ju kunna röra på mig.
Idag var vi ute igen, klippte, krattade och grävde lite.. Not so very good... Rackarns sammandragningar nu.. Okej jag fattar nu..Ska ta det lite lugnt.. eller lugnare iallafall. Vill ju gärna att klimparna ska stanna kvar i magen ett tag till så dumt att göra för mycket. Men ändå så har jag så svårt för att verkligen TA DET LUGNT, förutom ikväll för nu känner jag bara shit va det spänner... Känns som om dom e på väg typ..
Så ikväll blir det soffläge, vila och en massa glass som jag absolut e värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0