Hallå!

Morgonens bestyr avklarade!
Neah vaknade först av trion idag, vid 6 snåret tror jag... Hon gick inte med på att ta nappen, utan jag fick vackert ta mig ner för att värma mat. Och inte fastna i plast och grejer som numera pryder vår övervåning. Renoering nummer 3 på gång nu ser ni. Vi, som i jag, D och twinsen är numera bosatta i twinsens rum. Vi på våra madrasser på golvet och dom i sin säng. Har faktiskt börjat med att lägga dem skav-fötters?, heter det så, ja iallafall... Tror det funkar bättre FAST nackdel är att de vaknar omlott om varandra nu istället. När de sov bredvid varandra så puttade de lite på varann så att om tex. Neah vaknade så väckte hon Stella och på så sätt äter de samtidigt. I morse när Neah vaknade så kunde man ju inte bara med att väcka Stella när hon sov såååå gott. Men nu fortsatte hon att sova till 7-7-30 så det var ingen fara på taket, då skulle jag ju ändå gå upp för Molly skulle ju till förskolan.
Så - blöjbyte, klädbyte gånger 4, frukost, övertalning om att yoghurten visst var av hallon, påklädning av ytterkläder gånger 4, avklädning av ytterkläder på grund av kissnödighet, i med barn i vagnen gånger 2, på med ståbräda och övertalning om att stå på ståbrädan så var vi efter 1 1/2 timme på väg till dagis och kom nog bara nån minut för sent.
Nu sover twinsen ute i vagnen och jag skall försöka ta tag i detta så kallade hemmet och städa. I eftermiddag, i det sköna höstvädret tänkte jag överaska Molly med våfflor! Sen är det trädgårdsarbete och sedan ikväll bastu hos S&K.
Och imorrn är det fredag och kalas och på lördag fortsatt renovering och sedan fest! Hej va det går!!
Hallå min energi till städning......var e duuu.......????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0