Vem är tjockisen?

jaha..det var jag.

Rackarns fort man glömmer... Den däringa magen var inge skönt i slutet kan jag lova. När man ser på bilderna nu från sista veckorna - så ja...jo magen var rätt stor. Och tung...och jobbig... men ändå inte. Jag var nog rätt "smidig" ändå för att ha haft två i magen.
Men man glömmer hur jobbigt och varmt det var. Satt mest i D:boxershorts på kvällarna - sexy.... NOT! haha.
När jag läser Annes blogg så förstår jag henne de dagar då det vart varmt nu.. En stor mage och sol = ingen bra komb!
Idag blir det sandlådebygg och putsning av fönster som står på schemat. Sen blir det väl vin ikväll förmodar jag=)
Molly fick vattenfärg igår så hon har målat hela morgonen. Får se om hon vill hänga me oss där ute sen å hjälpa till med sin sandlåda.
Funderar också på att bli en sytant?....Hmmm...vet inte om mitt tålamod räcker till det bara. Finns ju klänningar att köpa, men ändå sött att kunna ha sytt dem själv till hela trissen?
jojo...får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0