En helt vanlig dag vid middagsbordet:

Serveras: Med 99 % säkerhet någon form av pasta.. antingen jappajoner eller långa jappajoner (=spagetti).. + ketchup...
Åtgång: Ett stort enormt tålamod från mammans sida...
Ljudnivå: Med tanke på två tvillingar som håller låda = hörsel skydd skulle kunna vara att rekommendera..
*
Men när hon lagt sig upp och ned på stolen för si så där femtioelftegången ryker tålamodet..
- sätt dig ordentligt.. å ät upp!
- men ja...måste bajjaa.....
- sätt dig ordentligt!! Ät!!!
- det är inte gott... tycjkkkejj inte om syyykkklliinnnnn!!!
- men du ska smaka... så ät nu! Neah & Stella äter ju...
Å så smakar hon ett miniminimini spagetti-stråå...
- ät upp nu annars ringer jag mormor å säger att vi inte kommer dit å fikar.
- å du mamma.. du får iallafall inte leka me mig dåååå!!!!
Å så blänger hon med svarta ögon på mig..
-Nähä... men då får du ingen glass...
- Då får du inte va me på mitt kalas mamma!!!!
*
Sedan tystnar vi...
tjurar båda två... typ...
Äter och tvillingarna gapar med mat i hela ansiktet och slask hinken på golvet skall vi inte snacka om...
*
- å du mamma!! Snor ÄR gott!....sådeså.....
*

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Den sista kommentaren va klockren! Låter som ni behöver en hund som dammsugare!

2012-04-04 @ 14:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0