2012 - året i margu.se

  • Inledde 2012 med stor smäll - ja vi sprängde postlådan på nyårsnatten alltså.....
  • Renoveringen av de sista bitarna på övervåningen blev klar. (Nu kvarstår bara finslipningarna..... )
  • Tvillingarna lärde sig krypa & gå - Hej tålamod!! 
  • Tvillingarna förvandlades till två små söta lugna fina flickor - till två vilda pillande håriga högljudda bollar - HEJ igen tålamod och lärt-sig-andas-för-att-finna-kraft..
  • Tre års trotsen knackar på dörren och har ännu inte tackat för sig...
  • Lekplats och nedläggning av trädgård - ständigt pågående projekt....
  • Sommaren blir varm och het och regnig...
  • Men också livets konstigaste och sorgligaste somrar någonsin då mamma ger sig av till himmelen. Dagen det hände spelas fortfarande upp väldigt enkelt i huvudet och man minns exakt doften, ljuset, ljudet och vart jag befann mig när pappa ringde..
  • Trots denna sorgliga sommar, väntade en spännande höst med jobb. Behövde en ny start och det fick jag.
     
  • Idag är sista dagen och jag förväntar mig att även denna kvällen avslutas med en stor smäll & en massa massa massa bubbel! 
  • Till 2013 tar vi med oss: tålamodet, andningen och ännu mer tålamod - man behöver det.. Om man skall fixa ytterligare ett år med världens goaste och vildaste trollungar! Och sedan ska vi visa tre-års-trotsen ut för nu känner vi att den har gjort sitt här!
 
 
Gott Nytt år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0