Extra-köp...

Vad är det som gör att man ibland bara totalt glömmer av självklara saker? Inte så att jag glömmer av barnen nånstans, men ibland blir man mörkrädd för sig själv och kollar en extra gång att man verkligen satt in alla bil stolarna i bilen.
Igår när jag & Kathy var på turné, packade vi in 3 vagnar, jag upprepar: 3 vagnar!!! i våran asgrymme bil... (jaaaaaaa det är en gammal volvo..) men säg nån ny bil som kan ta 3 vagnar, varav en dubbelvagn, i sitt bagage nu för tiden?... Nej just det.. Så tre vagnar, och skötväskor mm. och ändå fanns det gott om utrymme till allt vi skulle shoppa!
Väl framme - slår det mig... Just det ja... åkpåsarna till tvillingarna ligger hemma i hallen.... Så utan kuddar, täcken eller nåt till dem att gossa me i vagnen, fick vi googla fram om det fanns nåt ÖB eller liknande i närheten.. Hittade inte dit men vi fann Jysk! Tack för att Jysk finns!
Två filtar a´25 kr styck, och två prydnadskuddar a´50 kr styck (som jag nu har i sovrummet) inhandlades och sedan var vi redo för shopping! Och tvillingarna kunde gossa ned sig i vagnen!
Vi handlade massor!
Gjorde asafynd - två tröjor a´30 kr styck! Grymt!
Två finfina jackor till twinsen.
En härlig shopping-fredag med barn som skötte sig med betyg: MVG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0