Uppladdad!

För nån vecka sen fick vi en tid till läkarn med stor-troll. Återbesök på grund av hennes eventuella astma...
Vi fick dock en väldigt "snabb kallelse" som det stod skrivet för hand på kallelsen. "Hoppas ni kan komma" - läste vi på lappen 3 dagar efter att "komma dagen" hade passerat....
aj då...
jaja...
Sen typ 1 dag senare dyker en faktura upp...
300 spänn..
WTF.....
Igår laddade jag inför samtalet där jag prompt skulle häva fakturan.. Helt full med "irri" & motvation svarade nån halv irriterad person som "satt med något annat nu....men va säger du jag hör dig dåligt.." - va typ det enda hon sa...
Jag försökte förklara, fastän med trevlig röst när jag egentligen bara ville gorma ut henne.. Ifrågasätta varför hon lät så barsk osv... men jag höll min goda stämma.. Redo för en avhyvlning liksom.. Jag var redo för argumentation... Men det enda denna person i andra luren säger är: Har du en faktura där? Å en kallelse där det står att det är en sen kallelse? Ta med dem då till nästa tid! okej,,,tack hej!
hmmppfffff..dtskjskdkgl..... Hallå!!
 
å jag som inte ens ska gå med på läkarbesöket nästa vecka... Attans också. Varför är det alltid så? När man väl laddat för att verkligen diskutera.... Så bara poff! Blir det inte så..Ville ju verkligen skälla på nån.... jaja.. vi slipper ju betala verkart som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0