All tid?

Idag diskuterades det om all egentid som dom som ej har barn - har över på kvällarna. Att dom tydligen blir rastlösa och stressade över att inte ha nåt att göra.
Jag stod givetvis som ett frågetecken och funderade mest på hur man stavade till egentid..

Funderade sen på vad jag egentligen gjorde när man inte hade barn.......men jag minns faktiskt inte... Har jag inte alltid haft tre hårbollar känns det som nu?

Så om jag hade lika mycket egentid å blev stressad över att inte ha nåt att göra skulle jag:

• sova hur länge jag ville
• inte göra nånting alls..
• slöa i soffan å se alla roliga serier som folk verkar följa
• bara sätta mig ner å sy UTAN att bli avbruten
• skriva utan att bli avbruten
• och bara vara jag!

Hejja egentiden men oj va halv man skulle vara utan de sina tre hårbollar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0