En dålig natt!

Snuttran vaknade vid tolv tiden å var jätteledsen. Tror det var nån mardröm som skrämde henne. Gick inte att få henne till ro igen i henne säng, så hon fick hänga med in till våran säng och hon somnade direkt. Otroligt vilken trygghet man märker att man ger..Hon kände direkt att jag låg bredvid henne å höll om henne å så kunde hon somna in. Jag var så trött så jag orkade inte gå tillbaka med henne till hennes säng. Hon sov oroligt från å till så det var gott att ha henne bredvid sig å lugna henne när mardrömmarna satte fart. Bara hålla om henne, hålla hennes hand eller klia i hennes hår. Så vet hon att mamma är där.
Vaknade dock av D:s väckarklocka vid halv sju...sen somnade hon aldrig om..Låg å tjöta och hade sig tills hon verkligen hade väckt mig..
Nu sover hon och jag skall passa på att STÄDA! Måste köra ett röj nu känner jag.
Har redan hängt ut sängkläderna och fixat med lite nya kort i våra ramar men nu är det dammning och dammsugning och städ på 1 av 3 toaletter..De 2 andra har jag faktiskt gjort i veckan=)
Kan städa dygnet runt i detta huset känns det som...byggdamm överallt tycker jag..

Städa sen får vi besök i eftermiddag i form av Madde & Evelina. Tror allt jag tar upp några chokladsemlebullar...mmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0