Redan Onsdag!

My god va veckorna bara sticker iväg! Redan onsdag igen!
Började dagen med frukostmys med Molly och sedan packade vi iväg alla oss 4 ner till förskolan.
Väl hemma är jag tok-rastlös.... Har inget att göra och känner lika med noll att städa och greja.
Tänkte baka - men nä...
Tror jag bara slappar medans jag väntar på att Neah & Stella skall vakna. Sedan är det lunch tajm och sedan hämtar jag snuttran och drar till mamma istället!
Försökte kolla när Öppna Förskolorna har öppet men hittade inget, Nån som vet? Känner för att umgås och leka med nån...
Detta vädret är ju bara asagobba keligt.....

Kommentarer
Postat av: lotta

2011-11-02 @ 18:43:25
Postat av: lotta

Öppnaförskolan i Veddige har "höststängt" denna veckan men har öppet Måndagar och Onsdagar 9.30 - 11.30!

Kram

2011-11-02 @ 18:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0