Stalkers!

Jag har två stalkers..
Jo jag är säker nu.
Har tvekat ett tag men nu vet jag.
Som oftast hörs dom på natten.. En duns börjar det med.. sedan något slags betong-klappande när två små tossingar slår mot ek-golvet som kommer närmare..närmare och närmare... Sen nästa - duns - mot golvet..och det där betong-liknande dunset mot golvet när två små fötter tar sig fram... I nästa sekund slås man av deras närhet och får ett snorigt ansikte mot pannan och någon säger: mamma....ja vijjjll kåmmma uuppjj tijjll dääjjjjj....
I ytterligare ett försök att spela stålmannen å lyfta dem med en arm bara för att man inte orkar sätta sig helt upp i sömnen, bryter man ytterligare en kota i ryggen och försöker man vända sig om och somna om.. Men där slås man av en armbåge och någon som säger: aakkjjtta däääj maaaaaaaammaaaa..... 
Så fortsätter det - armar, ben, fötter, snor och hostande som flåsar en i nacken eller rakt i ögat.. 
Sen på morgonen så är dom där.. Vart jag än går, står eller ligger så är dom i mitt ben, i mitt knä, på mina armar, runt mina fötter... Hur jag än gör så är jag förföljd. Skulle jag lyckas smita undan till mitt eviga gömställe - tvättstugan - lyckas dom finna mig.. - eeee duuuuuuuu nånstannnnnnnnnnnn??
Sedan springer deras små fötter runt tills dom hittar mig..
 
Dom är smarta dom där stalkers som bor här.. Hur jag än försöker lura dem så går det inte.. eller jo! en sak!
När det är min tur att ha sovmorgon - så är jag oförklarligt nog alltid i "affären" klockan 06:45 när två stalkers frågar och skriker efter Maaaaaaammmmaaaaaaa!!!! och pappan i huset förklarar att hon är i affären... 
När man sedan fått sova ut och kommer ner kring 8:30 snåret gapar dom högt; Mammaa!!!! du vatttt i affäjjjeeennn!!
 
jojo... mmjehehehehehheee... visst har jag! 
*gäsp*
 
Så än så länge - kan jag också lura dessa små håriga stalkers som hänger i mina byxben!
 
 
Mamma - Stalkers: 1-1
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0