Dagar som denna - önskar jag du fanns..

Det är just dagar som denna - som jag önskar att du fanns som mest.
Dagar som denna - som kan låta ironiska - men mitt i kaoset råder det en verklighet för just dagar som denna önskar jag att jag hade Mamma. 
Att jag också i samma mening fick säga Mamma - kom hit.. Mamma - Hjäääääääääääälp!
Bara lämpa av dem för att få andas en stund. Så hade ni kunnat pussla, måla, rita, och annat sånt du & M brukade göra..
Bara för en stund dra hem för att få lite tid att samla lite tålamod. 
Äta dina kakor, dricka ditt om än ibland svaga kaffe - bara att få ringa å säga Mamma - vi kommer nu!
 
Det är dagar som denna - jag önskar att du fanns igen. 
Dagar som denna då jag vill agera 4 åring och bara helt enkelt börja varje mening med Mamma... och vara säker på att jag fick ditt svar.
Just dagar som denna önskade jag det...
 
 
Saknar dig - Fuck You Cancer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0