Nu är hon sitt rätta jag igen!

Precis som alla andra har nog snuttran bara haft en dålig dag antar jag för nu ligger hon och sprattlar och leker som hon brukar. Och innan satt hon i vagnen och "prata" och lekte och hade sig när jag putsade fönstrena.
(Vilket dock var det tråkigaste...putsa fönster..Men men..dom var så skitna så det behövdes. Har inte tvättat dom sen vi bytte dom.)
Men snuttran har inte var ledsen nu på hela kvällen utan tycker att hennes fötter är det roligaste som finns. Samt fjärrkontrollen som hon får leka med ( ja jag vet barn ska inte leka med sånt men den e utan batteri och används inte)

Så jag kan nog sluta oroa mig över att det är någon fas hon kommit in i. Hon hade tydligen bara en dålig dag idag, precis som alla oss andra kan väl hon också få ha det. Att vilja vara nära mamma och inte sitta ensam är väl inte så farligt egentligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0