En stolt mamma: Molly vände sig om idag!

Molly vände sig från rygg till mage precis alldeles själv för första gången! Kunde inte riktigt att man kunde bli så stolt men det blev man!
Hon ligger å leker med sitt "gym" och jag håller på att packa skötväskan inför kvällen. När jag vänder bort blicken för ett ögonblick för att sedan titta till henne, så VIPS, har hon hamnat på magen. Jag är nog lika förvånad som hon. Fram med kameran i högsta hugg för att föreviga ögonblicket. Jag ville ju bara berätta för ALLA, men kom på mig själv att ingen säkert är lika imponerad som jag!
D är ute å klipper gräset så jag måste ju visa alla bilderna jag tog. (ja jag tog ju inte bara en) =)



Såhär glad blev jag när jag hamna på magen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0