Första natten!

Inatt sov snuttran i eget rum för första gången. Det gick jättebra!
Hon somnade vid 20.30 och sov till 7.30. Helt grym e hon!
Hon är så duktig våran lilla tjej.
Bara älskar att sova! =)
Nu har samma rutin stått sig i 2 veckor och det känns väldigt bra.
Hon vaknar vid 7-7.30 och äter. (nästan skönt så jag kommer upp. Man sov alldeles för länge när vi förr låg i sängen till 10 tiden.) Sedan är hon vaken, sitter och leker medans jag käkar frukost. Somnar gör hon igen vid 10-11 tiden. Sover i 1 eller 2 timmar. Äter gröt - leker - ammar och somnar igen vid 14-15 tiden. Sover 1 eller 2 timmar. Äter - ammar - leker - ligger nakenfis - leker - ammar och somnar vid 20.30. Sover hela natten och vaknar lika glad över en ny dag.
Vi har nog en av jordens underbaraste lilla tjej (klart man säger så..) Hon gnäller i stort sett aldrig och kan sitta och leka alldeles själv hur länge som helst. Bara hon har koll på att jag befinner mig nånstans i rummet så sitter hon och tjötar och har sig. Blir hon trött på att sitta ligger hon under sitt gym och leker.
Det är så underbart att vara mammaledig känner jag nu! Det är först nu jag tar till mig det och verkligen njuter!
Visst, ibland har man tankarna på jobbet men man skulle inte vilja missa en sekund utan lilla snuttran. Så det är med oerhör glädje och lycka att man har möjligheten att vara hemma ett helt år till!


Gillar att sova som sagt...




6 månader och stor tjej =)










Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Vad hon har blivit stor! Härligt att hon sover så bra, jag önskar att Meja kunde börja med det med :)

2009-09-15 @ 12:14:52
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Va söt hon är!! :)

2009-09-15 @ 15:08:00
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Sandra Gunnarsson

Vilka fina bilder på Molly :)

2009-09-15 @ 17:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0