För första gången...

Kom på mig själv precis...
Sitter i soffan, en kopp kaffe i handen, läser nya tidningen "Mama", musik i högtalarna och TV:n e på, snuttran sover.. och jag...jag bara gör ingenting! och det känns så JÄVLA BRA rent ut sagt!
Och utan att få dåligt samvete för att jag inte gjort ditt eller datt...inga röster i skallen som säger: Sluta tänk om nån ser dig! Gå å röj med dig! Sitt inte bara här!! Du måste göra det, och du måste göra så!
För första gången på nästan ett år tog jag tid till mig och slappnade verkligen av för att läsa en tidning och dricka kaffet och bara vara!

Och herregud vad skönt det är!


Tack Sverige för denna valmöjligheten till att kunna vara hemma med sitt barn hur länge man vill och kan!


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Ja visst är den, och så kan man spela den hur många gånger som helst och på nått vis tycker jag bara om den mer och mer nu för varje gång. Haha ;)

2010-03-01 @ 18:39:26
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0