Måste ju berätta om finbesöket igår!

Innan jag börjar städa måste jag ju berätta att Mollys kille Ture var här igår. Vi åt frukost och sedan gick vi på promenad. Båda barnen somnade men Ture kände att det vankades mat och vaknade när vi kom hem. Men Molly sov...å sov....å sov i TRE timmar...?hmm...
Men vi andra åt, eller rättare sagt jag & Anne åt fisksoppa och Ture åt flygande Kalle. Molly fick fiskgratäng när hon äntligen vaknade. Ture undrade liksom vart värden var nånstans? Ligga å sova ute i vagnen när han ändå kört ända från Långaveka.
Men eftermiddan satt dom så fint å lekte och skulle helst ta varandras legobitar. Ture var i himmelen när han fick leka med Mollys "lekmobil" som är en riktig mobiltelefon.. Och han tyckte även att Torsten var fin att leka med!
Men att tugga på lego var bäst!


Hallå Ture kan jag få den?!!
Ture säger: shit va jobbig hon eeeeeeeeeeeeeeee..låt mig få tugga!


Men om du tar blå så tar jag gul??


Alla nöjda!


Men Ture! Man ska inte ÄTA lego man ska ju bygga me det!



Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahaha, men va söta de är! Jag måste bara införskaffa lego, han var ju helt galen i det!

Tack för igår, det var väldigt mysigt, god mat och trevligt sällskap. Bättre kan det inte bli!

Kram från oss

2010-02-17 @ 13:49:34
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/
Postat av: Anneli

Förresten Maggs, måste ju berätta att när vi kom hem berättade jag om Mollys EGNA mobiltelefon och vipps så hade Ture också en! Den använder jag bara som kryplockbete än så läge!! :-) Fungerar, innan kom han fram så något måste han ju gjort!!

2010-02-17 @ 17:28:26
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0