Det stundande bröllopet!

Snart är det dax!
Det kommer gå fort!
Snart är dagen D här
Dagen D då våra fina vänner M&M gifter sig!
Och dagen D då jag & pappa D fått det stora (ja för oss är det stort) uppdraget som Toastmaster & Toastmadame!
Det är mycket förberedelser och funderingar.
Måste vara förberedd inför 150 gäster..

Just nu funderar jag på vad jag ska ha på mig..........
gAHHHHH!! jag har ingen aning...
Hittade dock en bild på en klänning som jag tyckte var assnygg!
Men den stora frågan e ju om den e snygg för att tjejen på bilden e snygg? Jag menar, de där trådsmala benen & figursmala kropp har jag icke...& hennes latinofärgade hy innfinner sig inte heller på min kropp..

Men visst e klänningen snygg?

Undrar om man kan hitta nån liknande någonstans?
Eller om ngn klarar av att sy upp en sådan?

Hmmmm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0