Det är verkligen snart...

Idag slog det mig...att den 27:e mars e ganska snart..oh jisses...
Det kommer ju gå hur bra som helst, det är ju faktiskt inte vi som skall gifta oss så vet inte varför man börjar bli så pirrig..men dels är det väl för att det är våra bästa vänner som skall gifta sig och så givetvis för uppdraget vi fått..oh my..Dels kommer nog en å annan tår fällas när dom kommer gå i gången och magen kommer vara ut å in på grund av nervositet.
Kommer bli hur kul som helst men också mycket nervöst för våran del som sagt. Vi har ju en liten plan över det hela men mycket får ju också bli lite spontant, och då är det tur att jag har D. Han är mycket mer spontan och "störd" på det sättet. Jag är nog den som kommer hålla mig till "programmet" och se till att allt blir som vi sagt och han kommer mer flika in me de störda kommentarerna och så. Tror det är därför vi kompletterar varandra väldigt bra till just denna uppgiften.
Toastmadame och Toastmaster...coolt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0