Vaknade med pirripirrimagen....men..

sen slog det mig att det är "bara" 6 dagar kvar...Till vi ska försöka agera värdpar och styra upp festen.. Både jag & D är väl så kallade "festprisssar" och vi gillar det..men eftersom vi tar denna uppgiften på högsta allvar så är det lite blandade känslor..Det skall bli asakul men också asanervöst..
D sa imorse: Du vi kanske ska skippa det och det..blablabla.....(kan inte skriva vad han sa för jag vet inte om Mia e inne här ibland å snokar..=)
Jag sa: Nej nu får du ge dig! Börja inte balla ur nu..Nu kör vi!

Frågan är:
kommer jag säg samma sak på lördag kl.16.00 ? haha..


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ni kommer klara det galant!

När du blir FÖR nervös får du tänka: Snart är det över och då kommer jag vara så STOLT och GLAD över att jag gjorde det!



Du vet väl att man ångrar inte det man gjort utan det man inte gjorde! :-)



Kramen

2010-03-22 @ 08:52:02
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/
Postat av: Helena

Ni är bäst, så allt kommer bli KANON!!

2010-03-22 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0