Njutit i flera månader, veckor & dagar men nu..

ja nu är det dags! eller ja snart iallafall..Jobb!
Åh jag längtar!! (får man säg så..?)
Åh jag längtar efter tjattret, skrattet, jobbet, arbetet, min plats, SAP, jobbarkompisarna & kanske tillockmed efter det äckliga kaffet, torra uppvärmda bakeoff frallor till frukost, fika med apelsiner, irritaionen över att inte veta vad som skall hända i företaget...=), och ja allt!
Jag vill verkligen börja jobba känner jag!
Tror både jag & snuttran fått tillräcklig dos av denna mammaledigheten för denna gången. Snuttran älskar att leka med andra barn och kommer klara sig galant på förskolan, ingen tvekan.
Och den senaste tiden har hon verkligen ändrat sig och går numera utmed bord och väggar och snart......snart...kanske hon kan gå! Hon har hela sommaren på sig att öva!

16 augusti börjar inskolningen och vi har en hel underbar sommar framför oss, men vi ser redan framemot en höst med jobb och ett nytt liv med hämtning & lämning osv.
Har inga problem alls med att börja jobba! Och det känns skönt!
Jag är mätt på att vara mammaledig nu helt enkelt! Och det får man väl lov till att vara?


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Klart man får. Det var jag på slutet när jag var hemma med Meja också...

2010-05-18 @ 10:10:17
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anneli

Klart man får!! Och det är asakul att jobba, längtar tills vi ses på jobbet vilket tyvärr dröjer till nästa år men förstår dig till fullo som längtar!!

Kaffet är äckligt men gott, apelsinerna kommer fortfarande varje måndag och onsdag och skrattet är lika härligt fortfarande! Kan dessutom meddela att frallornar något mer heta, inte bake off och SAP har inte strulat alls mkt sedan jag började igen!!

Kram

Kram

2010-05-23 @ 00:16:05
URL: http://Annelicarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0