Hon smörar...

Sitter vid datorn..
Molly leker..
(tror jag)
Går ut och kollar vad hon har för sig... Kommer ned från trappen och säger att hon hämtat bestick från sitt kök..
Fine tänker jag och sätter mig igen vid datorn...
Allt är tyst..
Duktigt hon leker tänker jag.....
Lite väl tyst va?
nåja, hon är ju duktig som leker..
Nu är det nog lite väl tyst lääänge va?
Kollar ut genom kontoret...Å där sitter hon på golvet..... med sin leksaksbestickskniv....å käkar smör direkt ur smörpaketet!
Det är inte första gången jag kommer på henne med detta!
Men rätt kreativt ändå; Att komma på att gå upp till sitt rum,hämta kniv,gå ned i köket, räcka smöret som jag lagt fram i förhoppning om att baka småkakor, och sedan sätta sig på golvet å käka...
Unge!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Konstigt det där. Vissa barn verkar ÄLSKA smör. Jag har också en sånn....

2011-02-11 @ 11:14:32
URL: http://ingridbloggar.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hahahahahaha!! Så jäkla gulligt!! :-)

2011-02-12 @ 19:41:04
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0