Åtgång:

Lite kul att skriva ned vad vi förbrukar på en vecka till Neah & Stella:
  • Cirkus 90 blöjor
  • 900 ml mått ersättning
  • 15,1 liter vatten till ersättningen. (0m jag räknar rätt att 15 120 ml är cirka 15,1 L) Jag och matten kommer inte alltid riktigt överens.....
  • 14 bodys. Om jag räknar med att dom använder en och samma body på en dag. Vilket sällan inträffar då de dreglar ner som bara den och jag måste byta på dem 1 eller 2 gånger om dan. Så då blir det kanske 21 bodys på en vecka.
  • Nästan ett paket med våtservetter.
  • 8 pyjamas
  • & finally: Oändligt mycket glädje, kärlek,skratt och stolthet i våra hjärtan till alla våra fina TRE tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0