Dop-planering - check!

Japp då var dopet bokat! Gott att äntligen få satt ett datum & nu håller vi tummarna att Mollys klänning passar en av twinsen när det är dags. Har räknat och just nu verkar dom storleksmässigt ligga en månad efter Molly ungefär.
Den nya klänningen som vi (läs farmor och May) skall sy av min mammas brudklänning kan vi ju anpassa lite mer. Mollys (som är sydd av Dennis mammas brudslöja) finns ju redan och en av dom måste ju plats i den.
Men det löser sig får vi tro! Får inte tro dom gör en helomvändning här nu kommande månad och bara tokväxer!

Vi är borta fredag-lördag den helgen vi skall ha dopet, (på söndan då ju) så vi får ju ha förberett en del innan vi sticker. Fredan-Lördan har jag & Mia överraskat grabbsen med en hemlig resa. Dom vet inte vart vi skall eller nånting. Skall bli asamys att sticka iväg och bara för en helg vara Maggan,Dennis,Mia & Magnus, och inte mamma å pappa. + att lyxet är ju att denna gången är varken jag eller Mia gravida = att båda kan pimpla vin! Underbart!
Nu ska jag pyssla lite medans trion sover. Neah & Stella somnade i bilen hem från pappa D:s jobb & snuttran ligger där uppe på madrassen och vilar samtidigt som hon kollar på Tom & Jerry (som hon dock kallar för Findus...haha hon har inte riktigt hajjat vem som är vem där).
Blir annars en lugn å fin hemmadag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0