Lika som bär och olika som......obär?

Gissa vem?
Ibland så lika men ändå olika...
Bloggen är ju superbra som dagbok har jag kommit på. För vad som jag skriver om twinsen idag och deras beteende kanske inte alls är detsamma i framtiden. Då kan man gå in här å blicka tillbaka. Asabra!
Många som tycker dom är - ÅH vad lika! Eller GUUUUUUDDD vad olika.
Och ja det är ungefär så vi känner. Ibland så lika men ändå sååå olika.
Stella - kan mer och mer ligga själv och bara titta på babygymmet. Har hittat händerna och de är kuliga att titta på så man skelar till tusen. Hon är den som blir hungrig - NU!!! mat!! ge mig!! Lite hetsig i sitt beteende.
"Pratar" mer och mer och har vuxit ikapp Neah nu tror jag. (inte för det skiljt så mycket på dem, typ 100 gr..haha). Snuttar ofta med nappen. Älskar sin snuttefilt.
Neah - otroligt lik som storasyster utseendemässigt. Känns lugn och trygg när Stella finns bredvid. Skrattar och ler hela tiden. Kan ligga och bara titta och ta det lugnt. Blir sällan så snabbt hungrig efter mat som Stella utan flinar mest och äter när hon blir serverad. Verkar inte vara ngn större napp älskare men älskar sin snuttefilt.
Båda - lugna och trygga. Älskar att sova precis som syrran och det älskar vi! Äter duktigt & har hittat en samma rytm nu och äter och sover samtidigt. Leker mer och mer med babygymmet och pratar med varandra.
Sover tätt-tätt intill varandra och finner på så sätt trygghet hos varandra. Dom håller nästan alltid en hand på varandra för att känna varann tror jag.
Ska bli såååå spännande att följa dessa två guldklimpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0