Problemet med håriga barn...eller..

håriga tvillingar kanske jag skall säg.
Det är jättegulligt på alla vis och hej å hå...
Probemet är dock när Stella typ femtioelva gånger om dagen DRAR ( å här menar jag drar som i att dra loss tussar från håret...typ..) Neah i håret så Neahs tårar sprutar.. Stella hånflinar när jag försöker ryta till.. Neah bryter ihop..
Å så håller vi på..
Klockan är inte ens nio och Stella har redan åkt upp i skäms-stolen där hon får sitta när hon bara bråkas... Ja så farligt är det inte, skäms-stolen är gå-stolen, så nu är hon istället i köket å käkar granbarr från öppna spisen...... sketunge....
Om det kommer bli en spännande vår...? ooohhh ja!
Nån som sa nåt om att det fanns hagar man kan kunde ha dom i?
Varsin sa du?
jo man tackar!
;=)

Kommentarer
Postat av: Anne

Hårnät/huckle!!

Kram

2012-02-22 @ 09:33:43
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/
Postat av: Maggan

Jo jag tror bara inte det hjälper.. Har testat att ha mössa på Neah, men då blir det ju spännande å då är hon där å drar å har sig.

Drar hon inte henne i håret så drar hon henne i kläderna osv...

Hon är en liten bråkfis den där Stellan!

=)

2012-02-22 @ 10:21:13
URL: http://margu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0