I drömmarnas värld för en "trillingmamma"..

I drömmarnas värld för trillingmamman ser man följande:

  1. En hel natts sömn.
  2. En helg där jag bara får vara jag och inte den där trillingmamman..
  3. En TYST middag ( ja jag skojar inte...hade f-n gjort vad som helst för att få äta en middag - under tystnad)
  4. Ett hus som är städat och röjt. Där leksaker ligger där dom skall - organiserat å bra. Där barn leker och lägger tillbaka sakerna på sin plats...
  5. Ett-åringar är blöjfria ( ja kanske lite överdrivet men är det en drömmarnas värld så är det..)
  6. Ett-åringar äter själva och är tysta...(låter som jag bara vill ha tysta barn, men skojjar inte...efter en måltid med mina två fattar ni vinken...)
  7. Trotsfria 3-åringar.
  8. Självrengörande kläder inklusive haklappar och nappflaskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0