Ur Neah´s synvinkel..

kanske natten såg ut såhär:
*
Varm... Galet varm jag är... Eller vad är detta för känsla..? Bäst jag ropar på mamma...
- ahhhhh....GAAAHHHHHHHHHH!!  vart eeeee hon...
Å äntligen!!
Mamma!!! Ta mig då!!!
fijaofhaojfoaufdgf... nej inte nappen... mamma? mamma? Vart tog hon vägen... jaja.. här e rätt så...hmmm.... Gääääääässppp.... gott här på kudden... sussar lite på nappen...mmmmmm....
Varm... Galet varm jag är... MAMMMMMMMMAAAAAAAAAA!!!! måste jag verkligen behöva gråta?
Å nu kommer hon! Här är jag!! Mamma!!
fijaofhaojfoaufdgf... nej inte nappen... mamma? mamma? Vart tog hon vägen... jaja.. här e rätt så...hmmm.... Gääääääässppp.... gott här på kudden... sussar lite på nappen...mmmmmm....
Varm!!!!! Nu blir jag vansinnig!! Är det ingen här som kan hjälpa mig?!?!?! MAMMMMMAAAA!!!
Å nu kommer hon.. Vad har hon me sig?? Å nej inte den där masken... å nej... men men jag andas väl lite i den däringa saken... brukar ju kännas rätt bra faktiskt..
Så var jag duktig nu?
Mamma????
Där var du!!! Trodde du gått igen... Ta mig nu dåååå.. Mamma.....
Nu känner hon på min panna...
Äntligen!! Får komma upp i hennes famn.. Gud va hon luktar gott min mamma... mmmmmmmmmm.. Ska vi leka nu tro???? Mamma - vill du leka me mig?
Varför säger inte mamma nåt?? Hon blundar ju nästan... jaaaaa hon kanske vill leka tittut...Mamma???
Vad är detta för ställe???? Kolsvart juuu..... Pappa??
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄjjjj MAMMMMMMAAAAAAAA!! Nu måste jag verkligen behöva bli riktigt förbannad alltså...
Å där var hon igen!! Mammaaaaa!!!!
Varför ska vi byta blöja såhär mitt på soffan?? Pappa är också med. Kanske vill han leka? Nej vad gör mamma nu? Medicin? Vad är det? Hallå? Någon? Pappa?? Pappa blundar också.... Skulle vi inte leka? Jag är varm!!!! Fast så är det kallt...
Mamma säger nåt om duktig... Vem? Jag?
mmm nappen e go.... Å nu får jag ligga bredvid mamma...mmmmmmmmm... hon luktar så gott... MEN! Vart är hon den andra som ser likadan ut som mig?? Måste sätta mig upp å kolla... Donk!! Nere på kudden igen... Men vart är hon?? Hon som ser ut som jag? Måste sätta mig upp å kolla... Donk!! Nere på kudden igen... okej då... mamma är ju här... Å nappen... Det är gott... Testar att blunda lite... fast..... mamma?... ja du var kvar... Det är rätt mysigt här... Fast vart är vi?? Måste sätta mig upp å kolla...Donk!! Nere på kudden igen... okej då... mamma är ju kvar.. Det är rätt gott det här... testar blunda lite... fast... Mamma??? ja du är kvar...
Jag blundar nu, fast för att vara på den säkra sidan ställer jag in mig själv på att vakna en gång i timman för att du säkert inte skall lämna mig?! ok?
mamma?
mamma?
Varför blundar hon?
okej då.... jag testar att göra likadant....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0