När taktiken inte funkar....

Taktiken som inte alltid håller:
 
1: Kommer du inte ner nu så åker vi ifrån dig...
Resultat: Fungerar oftast inte.... vi ÅKER ju inte liksom utan henne...Det veeeeeeeeeeeeeet hon ju..Och hur många gånger man ändå står å låtsas slår i dörren så är reaktionen lika med noll.
Lösning: Verkligen ÅKA på riktigt...?
 
2: Ät upp maten annars får du inget godis...
Resultat: Maten ligger kvar och kidset har godis i munnen...
Lösningen: Mamman i huset borde också ha läxats upp till att lära sig äta upp maten..
 
3: Sluta klättra på väggarna annars går väggen sönder.
Resultat: Jag klättrar inte...Jag gör bara såååjjhäääääääää.... 
Lösningen: Innerst inne rätt kul att den där apgenen jag hade som liten verkligen går i arv till henne. Så fastän pappan i huset hotar så tycker jag innerst inne att det är rätt kul att se... Kommer själv ihåg när mamma skällde på mig när jag klättrade som en apa på väggarna.....Å då snackar vi alltså KLÄTTRA på väggarna..
 
4: Sluta gapa nu...å så hyschjar man med fingret!!
Resultat: Dom skrattar, ser ut som " vadå morsan kom igen...sluta gäll" å så gapar dom ÄNNU mer...
Lösning: Sluta hyscja...ingiva mer respekt..frågan är bara hur... För nu är det verkligen respekt lika med noll komma noll noll...
 
5: Och så favorit hotelsen: Om du inte är snäll så kommer inte Tomten alt. ÄR du inte snäll RINGER jag Tomten, den du!!
Resultat: Gallskriket fortsätter.... " jag tänkejj inte va snälljjjlll..."
Lösning: ööhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......... ( fan) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0