ÅH jag vill!!

jag vill kunna trixa och greja med min blogg så den blir så där fin som alla er andras.... blir tokig när jag inte kan!!! =(
Måste skaffa Photoshop så jag kan greja med lite bilder å så..
Har lärt mig hur jag ändrar färg på bakgrunden iallafall..WOW ;=)
Jaja.. får tjata på D att vi skaffar photoshop så jag kan greja.

Hitills har jag inte fått gjort många knop idag.. Har röjt i snuttrans kläder och plockat undan kläder som är för små.
Hon har gnällt lite på morgonen, hon vill helst att jag ska vara med henne HELA tiden. Men nu sover hon i sin säng.
Tänkte jag skulle fixa lite mat när matläggarn åker härifrån. Han har lagt matta i källartrappan nu, blir superfint!
Knarret gick tyvärr inte att fixa, men jag tror det blir lite bättre när vi fått möblat där nere och så. Det är ju helt tomt på mellanplan så det ekar ju ganska bra!

Snart mat och sedan läsa i min bok sen är det fika och sedan symöte som jag skrev innan som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0