Finns det nåt bättre än att lyssna på vrålhög musik?

Ensam hemma, duschar och lyssnar på abla-hög musik. Finns det nåt bättre som kan få en på bra humör?
I lördags innan festen, så satt D i vardagsrummet och lyssnade på sin musik högt som tusan, och jag var inne på toa och lyssnade på min. Det är det som är det braiga med att ha renoverat förstår ni, då har D sett till att fixa så att det funkar så i vårt hem =)
Kan göra ett tillägg bara att snuttran inte var hemma utan hos syrran när vi spelade såhär högt!
Spela as-högt och göra sig iordning! Me like!
Just nu sover snuttran, så jag kan inte spela så högt, men jag fick fram..ja det är nästan pinsamt men haha.."Where were you last night" med Anki Bagger på Spotify (som e en av jordens bästa uppfinning bla.) och den måste man ju spela högt!! Fastän den e lite nördvarning på den, men vadå, den e ju ändå ganska bra..eller?
Fortsätter spela högt och greja en stund, glad över en ny dag och sen drar vi till snuttrans mormor och morfar på kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0