Kyligt värre!

Har sovit själv inatt.. D är i Stockholm på jobb. Så det var bara att kavla upp ärmarna och boxas med alla spöken innan man gick å la sig!
Var hos M&M på kvällen, kom hem vid 8 tiden, la snuttran och kollade på Idol.Sen kollade jag på House, det är rackarns bra asså..=)
Gick till sängs och somnade med TV.n på... vaknade vid 3 tiden och hörde att det small till!!! Hela hjärtat i halsgropen, eller hur är det man brukar säga... Men kom sedan fram till att det inte var någon mördare i hallen utan att det var posten som kom med morgontidningen, smällen var ifrån när brevlådorna small igen..
Somnade efter mycket om och men, låg fortfarande och inbillade mig att det var någon som antingen klättrade på utsidan eller så var det nån i källarn...möjligtvis att någon också var under sängen...
05.30??? vaknade snuttran, tog henne till vårt rum och hon käkade lite. (jag sov..) hon låg å tjötade en stund sen fick hon lite mer mat och somnade om även hon.
Vaknade vid 8.30 av att det är svinkallt!!!!! i hela huset!
Ja varför skall man kunna använda den fina jädrans golvvärmen...?
Det är kallt i hela huset, men får kanske skylla mig själv när man går barfota (hatar att ha sockar..) och t-shirt.. Får kanske ta å bylsa på mig så man inte får frost-skador här inne.
Vi har alltså ingen värme på.. det är nåt som krånglar med pannan. (räcker detta som förklaring...har alltså ingen aaaaaaaaaaaaning om vad eller hur det funkar..Trodde liksom man tryckte på en knapp: Värme Ja tack! och så skall det bara fungera..)

Idag flyr jag fältet och åker till mormor och käkar lunch!


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Kallt var det här med i morse eftersom nån glömt att sätta på luftvärmepumpen...



Blogger ser inte konstig ut för mej trots att jag har explorer :) Kram!

2009-09-30 @ 14:59:12
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0