Julklappsleken!

Dagen innan julafton är vi alltid inne hos D:s grannar och äter julmat och höjdpunkten: julklappsleken! Galet roligt! Dock utan Tobbe men jag tror säkert att han sitter i granen eller nåt eller ändå försöker ta alla julklappar av Dennis som han alltid brukade göra.
Molly var med och kastade tärningen när vi var hemma hos mina föräldrar i söndags å lekte leken. Hon var väldigt duktig och väntade tills leken var klar och började då därefter att hjälpa mig & D att öppna paketen. Duktiga tjej!
Och jag fick MÅNGA klappar denna gång.. Brukar alltid få 1 eller ingen alls typ. Men denna gången fick jag säkert 6 stycken =)
Laddar inför Torsdag då är det dags igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0