Julledig!

Från idag är jag & snuttran lediga ända fram till 3/1! underbart!
Och tills dess ska vi alltså ha klarat av julen, nyår och min födelsedag...galet...allt på 1 1/2 vecka typ...
Men vi ligger bra till här hemma. Det mesta är klart och nu ska jag bara försöka tagga ned lite och ta det lugnt. Känner tusen hormoner som sprutar ut ur öronen ibland och jag bara mest är förbannad över saker jag inte vet... helt sjukt vad ett litet litet litet rackarns ärta i magen kan ställa till allt säger jag bara. Inte nog med att man kräks i över 10 veckor utan sedan också få känslor och humör att sväng värre än Balder på Liseberg..hej å hå... men men! D e ju så det är!
Idag ska jag & snuttran handla det sista inför julhelgen och fixa lite småärenden.
Sen ska vi bara mysa. Har för mig jag såg en Nalle Puh julfilm i affären för ett tag sedan och är ganska säker på att den kommer inhandlas idag då Heffaklumpen gör mig galen.. Kan aldrig en DVD skiva bli utsliten tro? Eventuellt om den "råkas" kastas ut i det - 14 grader kalla vädret kanske..? nä skoja bara... så illa är det inte.. Mest roligt att Molly börjat prata som Nalle Puh: Åh nej ...Åh nej...

Underbart vackert väder ute, julgranen tänd och mys på högsta nivå - man har det jävligt bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ska ni ha barn igen alltså? Grattis! Berätta mer!

2010-12-23 @ 07:01:03
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Oj är du gravid? GRATTIS! När beräknas liten komma??



Hoppas ni får en riktigt mysig jul!

2010-12-23 @ 08:21:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0