Kommer på mig själv med att småsjunga "Kebabpizza Slivovitza" och samtidigt planera inför nästa lördag, mitt inne dimman..

Snuttran och jag sov hos mormor och morfar inatt. Det var skönt! För annars hade nog tjuven kommit å tatt mig om jag vart ensam hemma..=) Snuttran somnade vid 20 och jag vid 21..Var helt slut! Snuttran vaknade nångång vet ej när, jag lyfte över henne till mig och vi sov till halv åtta nästan. Gott! Det behövde vi!!
Efter gårdagens KAOS-natt!

När vi kom hem vid halv tio gick vi ut på promme i dimman! Reflexväst och mp3 spelare i ena örat bara! För att kunna höra bilarna som kommer..
Vi trampa på ordentligt idag, all halsonta och värk i kroppen e borta idag. Skönt! Väl inne i dimman nere på Svertingskulla som det heter, kommer jag på mig själv med att nynna med på Kebabpizza Slivovitza....hmmm... Jag är så inne i mina egna tankar att låtvalet inte ens existerar...Mina egna tankar handlade då om det kommande bröllopet som nu lite då och då ger en å annan magknip och nervositet...Det är alltså SNART!!! typ 9 dagar kvar..*urk*
Ska bli SÅÅÅÅÅ kul och spännande!
När vi vände vid Arne på Gäert...=) så mötte vi GunnarsGunnar! Han e inte som alla andra men alltid trevlig och stannar gärna å pratar! GunnarsGunnar kör alltid vespa och är å handlar i affären minst 2 ggr per dag. Häromdagen mötte jag han och då frågade han vem jag var. Jag fick svara: Dennis!
För han vet vem D är eftersom D sålt TV till honom.
Idag så sa vi hej. Han körde liksom nästa rakt på barnvagnen så jag var TVUNGEN att stanna =)
Dennis..Dennis sa han.
Jajemän!
E du från stan eller sa han?
Nej och så babblade vi på.. Visade det sig att han hade jobbat med min pappas farbror en gång i tiden.. Det tyckte han var kul!
GunnarsGunnar må vara som han är men han är som sagt alltid trevlig på sitt sätt!
Vi vandrade vidare i dimman, och när jag kom hem så var jag tvungen att gå in på Eniro å mäta hur långt jag gått eftersom vi inte gått vanliga rundan, och idag gick jag dryga 5,9 km, alltså nästan 6 km.. Så jag tror jag fortsätter gå den rundan för då slipper man också att gå på den stora vägen!
Härligt!

Nu ska jag planera..å planera.... inför vad behöver ni inte ens fråga om..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0