Dagens!

Först när jag vaknade kände jag bara....åh idag e vi bara INNE å leker..men nu efter frukost och den dagliga morgonrutinen, så känner jag UT!!
Så vi beger oss till Blomsterlandet och handlar blommor & planterar tänkte jag!
Underbart!
Ikväll blir det vin & jobbsnack hos Sandra! Härligt! Längesen man träffade jobbgirlsen!
Ska bli najs att vara barnfri och bara få vara "MAGGS!"
Ska först försöka ta tåget ned...hmm..får se vart jag hamnar...=)
Dagens låt: Kom nära med Josef Zackrisson
Den e så otroligt fin och betyder mycket för mig. Spelade den mycket för många år sedan i en lite jobbig period men ser man tillbaka och ser sig omkring idag och ser hur underbart man har det och texten i låten passar in på allt och den är jättefin!
Idag blir en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0