Som om man aldrig gjort nåt annat..

Första dagen avklarad! Känns jättebra. Lite seg i kolan men ändå känns det som om man aldrig gjort nåt annat det senaste året än att vart på jobb...nja..eller...kanske inte...men man kände liksom hjärnan koka och långt där inne har man liksom sparat all info och tillslut kommer allt finnas där och man kan rabbla allt på sina fem fingrar igen. Får låta det ta lite tid, inte ha så bråttom. Jag tror nog gärna att jag liksom helst skulle ha kunnat allt utantill precis som förr igår...Får väl inse att jag ändå varit borta i över 1 år och att jag fått barn och har haft liiiiiiiiiiiiiiiiite annat att tänka på än SAP, transaktioner, excel filer och uploads om man säger så!
Men det känns bra och snart blir man varm i kläderna och så har man ju sina fina arbetskamrater som gör att det alltid är roligt att gå till jobb. Var ju inte ens jobbigt att gå upp klockan 6 imorse liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0