Får man?

Är det okej att skrämmas med Tomten redan nu?
Hos oss funkar det numer asabra med att säg; Ät upp maten....eller skall jag ringa HAN?... Vips så äter hon upp..
Jag tycker dock inte det är okej att säg; Gör du inte så eller så - så får du inga paket.
För det kommer hon ju FÅ! Kan ju inte "hota" med nåt som inte stämmer...?
Eller...
Är det okej liksom att skrämmas med Tomten... jag är lite kluven...samtidigt som det är rätt kul... Kan inte förstå varför det skulle vara jordens farligaste grej att ringa HAN...haha... dom är söta dom små liven..
Molly kommer vara galet rädd för HAN detta året tror jag..
Skall se minen på henne när jag tar upp telefonen och säger; Men okej...då ringer jag nu då..
- Nej mamma...nej.... jag ätej upp maten! det gåj bja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0